what to do?

Hej och hå.
Ännu en gång så tar skolan livet av mig. Känns som jag bara pluggar och pluggar men att jag inte kommer någon vart. Ni vet som i en sån där dröm som när man springer och springer men man blir uppäten utav den där enorma gräshoppan iallafall (eller det kanske bara är jag som drömmer såna drömmar?).

Iallafall så har jag nu övervägt att helt seriöst supa mig aspackad och SEN plugga, fatta vad mycket roligare allt skulle bli? och hur otroligt mycket mer lärarna skulle skratta åt ens skolarbeten!!
Nejdå, skämt åsido, det är bara att bita sig fast och fortsätta med skiten.

Längtar till helgen, då ska jag ut på krogen för första gången med massa fina tjejor!


så glad är jag om helgerna
puss hej

ISABELLE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback